Denmark / DKK
Sweden / SEK
Denmark / DKK
Norway / NOK
Germany / EUR
Netherlands / EUR
Finland / EUR
Du kan returnere din vare indenfor 60 dage efter modtagelse og få pengene refunderet. Hvis du vil have en anden størrelse, skal du placere en ny ordre, hvorefter du vil modtage en ny faktura. Se mere information om retur og bytte nedenfor. Vær opmærksom på at fortrydelsesretten (af hygiejniske årsager) ikke gælder undertøj når først plomberingen er brudt eller gavekort. For alle andre produkter end undertøj, har du som kunde selvfølgelig ret til uden omkostninger åbne emballagen og prøve varen. Når du sender en vare tilbage, er det vigtigt, at den er i samme stand, som da du fik den. Den skal være korrekt pakket i originalposen, samtlige mærker skal være der, og ligge synligt.
Du har fuld fortrydelsesret i 60 dage hos Kids Brand Store (gælder ikke undertøj med brudt plombering), returprisen er 19 kroner. Det kræver dog at tøjet er ubrugt. Varen skal være lagt sammen og i samme stand som da du modtog den. Plastemballagen og mærkerne skal være intakte. Du behøver ikke at udfylde en returblanket, hvorfor en sådan ikke vedlægges i pakken. Send returpakken ved at indlevere den hos en pakkeshop. Husk at gemme den kvittering du får, da dette er dit bevis på, at du har sendt pakken retur. Når din retur er blevet behandlet af os, bliver beløbet tilbageført til det betalingskort som blev anvendt ved betaling af din ordre.
Når du har registreret returneringen online, gælder følgende:
Start med at registrere din returnering på vores hjemmeside (her). Der er ikke brug for en returlabel, den har chaufføren med sig. Når du har registreret returneringen på vores hjemmeside, får du en sms fra Budbee. Bestil afhentning af din returpakke. Overlad pakken til chaufføren, eller stil den på dit dørtrin, hvis du ikke er hjemme (hvis du vælger dette, er du som kunde ansvarlig for returneringen). Når du har overladt din returnering, kan du nemt følge status på den via linket eller i appen.
Start med at registrere din returnering på vores hjemmeside (her). Der er ikke brug for en returlabel, den har chaufføren med sig. Når du har registreret returneringen på vores hjemmeside, får du en sms fra Budbee. Book din returnering og reservér en boks ved at vælge "Book returnering". Når bookingen er gennemført, har du 2 timer til at aflevere returpakken i boksen. Ellers skal du lave en ny booking. Tag returpakken med til den valgte boks, og åbn boksen ved at indtaste den kode, der vises i linket/appen. Læg pakken i boksen, og luk lågen. VIGTIGT: Der kan kun være én returordre pr. boks. Når du har efterladt din returnering, kan du nemt følge status på den via linket eller i appen.
Start med at registrere din returnering på vores hjemmeside (her). Når du har registreret returneringen på vores hjemmeside, får du en sms fra Instabox. Book din returnering, og skriv den sekscifrede kode, du modtager, tydeligt på pakken. Du får også en pinkode, som du skal bruge til at åbne den boks, hvor du afleverer din returnering. Når returneringen er oprettet, har du 60 minutter til at returnere pakken (hvis du ikke når det, kan du bare oprette en ny returnering).
Hvis du har spørgsmål om Instabox, kan du kontakte Instabox kundeservice.
Ring på 29 79 79 79
Send sms til 52 51 06 82
Telefontid:
man.-fre. 08-22.15
lør.–søn. 09-22.15
Send e-mail på [email protected]
For at bytte en vare, laver du helt enkelt en ny bestilling på Kids Brand Store med den/de varer, du ønsker at bytte til. Fordelen ved dette er, at du modtager den/de ønskede varer hurtigere. Den/de varer du sender retur, bliver behandlet præcis som en normal returvare.
Hvis der kommer ekstra fragtomkostninger eller andre priser på bytteordren, så justerer vores kundeservice dette for dig (fratrækning af fragtomkostningerne ved ombytning gælder ikke hjemmelevering).
Kids Brand Store håber, at du som kunde altid bliver tilfreds med det, du bestiller fra os, men fortryder du alligevel dit køb, har du altid 60 dages fortrydelsesret. Tiden, du har til at fortryde dit køb, kaldes fortrydelsesfrist. Fortrydelsesfristen gælder fra den dag, du modtager dine varer.
Du har ret til at håndtere den vare, som du har købt hos os, på en sådan måde, at du kan fastslå dens egenskaber og funktion, men ikke til at tage den i brug. Har du håndteret varen i større omfang, end hvad anses for nødvendigt, kan du blive gjort ansvarlig for værdiforringelsen, og vi kan i sådanne tilfælde fratrække værdiforringelsen fra dit tilgodehavende. Af hygiejneårsager gælder fortrydelsesretten på undertøj og badetøj kun hvis varens plombering er ubrudt.
Refunderingen sker senest 14 dage fra den dag, vi modtager besked om, at du ønsker at benytte fortrydelsesretten
Du kan vælge at benytte en standardfortrydelsesformular for at fortryde dit køb, men det er ikke et krav.
Ved reklamation af en fejl, vil vi bede dig kontakte kundeservice, så snart du opdager fejlen. Hvis du vil reklamere over en vare, beder vi dig sende en mail til [email protected] med en kort beskrivelse, ordrenummer samt et billede af fejlen, så hjælper vi dig videre derfra.
Vi tilbagebetaler altid tilgodehavender til samme betalingsmiddel som blev anvendt købet gennemførtes. Ved kortbetaling overføres pengene til den konto, som tilhører det kort som blev anvendt ved det oprindelige køb. Fra en tilbagebetaling gennemføres, kan der gå op til 14 dage, inden pengene kan ses på din konto.
Opstår en tvist, som vi ikke kan løse sammen, anbefaler vi, at du henvender dig til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk. Vi følger altid deres anbefalinger.
Denmark / DKK
Sweden / SEK
Denmark / DKK
Norway / NOK
Germany / EUR
Netherlands / EUR
Finland / EUR