Denmark / DKK
Sweden / SEK
Denmark / DKK
Norway / NOK
Germany / EUR
Netherlands / EUR
Finland / EUR
Kids Brand Store benytter Bring, Instabox og Budbee til at sende pakker indenfor Danmark.
Vi tilbyder altid gratis fragt på ordrer over 499 dkk. Hvilken forsendelsesmulighed, der er gratis, kan variere. Indtast dit postnummer ved kassen for at se, hvilke betingelser, forsendelsesmuligheder og priser, der gælder for dit postnummer.
Normal leveringstid for Kids Brand Store er 1-3 arbejdsdage. Der kan dog være lidt længere leveringstid under og efter en større udsalgsperiode eller ved højtider.
Du er som kunde ansvarlig for, at de oplysninger som du har angivet ved bestilling er korrekte, som for eksempel navn, e-mail og telefonnummer. Angiver du det forkerte telefonnummer, kan din pakke ikke adviseres med SMS.
Bring
Din pakke bliver sendt til den pakkeshop eller pakkeboks, som du har angivet ved kassen. Du kan med forsendelsesnummer samt legitimation hente din pakke hos den pakkeshop, din pakke er blevet leveret til. Du har altid fri retur.
Brug Nærboks-appen til at afhente din pakke i en pakkeboks. Hvis du ikke har appen, modtager du en SMS om at du skal downloade appen. Når pakken er klar til afhentning, modtager du en SMS eller en notifikation via appen. Hvis der ikke er plads til pakken i en pakkeboks, vil pakken blive videresendt til nærmeste udleveringssted.
En pakke ligger i 7 dage hos posthuset og i pakkeboksen, før den returneres til afsenderen. Som kunde kan du forlænge denne periode gratis. For alle pakker, som ikke afhentes, opkræver Kids Brand Store kunden en afgift på 200 kroner. Afgiften modsvarer de omkostninger, som vi har haft ved at sende pakken ud samt modtage den retur.
Her kan du læse mere om Nærboks-appen.
Download appen i App Store eller Google Play.
Instabox
Ønsker du, at din pakke skal leveres til en pakkeboks med ekspreslevering? Så kan vi tilbyde Instabox-forsendelse.
Hvornår ankommer min pakke?
Når din pakke er blevet pakket, modtagerdu en sms med et sporingslink fra Instabox. Der sendes også en e-mail for at kontrollere, at du har angivet det korrekte telefonnummer. Normal leveringstid er 1-2 arbejdsdage. Leveringstiden kan blive påvirket af åbningstiderne på det valgte leveringssted og af, hvor du bor.
Hvordan ved jeg, at min pakke er på vej, og at den er ankommet til pakkeboksen?
Når pakken kan afhentes, modtager du en sms med en kode, som du kan bruge til at åbne boksen med. Af sikkerhedshensyn, kan det nogle gange være nødvendigt at identificere sig med MitID, når du placerer en ordre. Det gælder ikke for alle ordrer, så det er tilfældigt hvem det sker for.
Hvad sker der, hvis jeg ikke henter min pakke
Din pakke ligger der i 3 dage (helligdage tæller som halve dage), hvorefter den returneres til Instabox-lageret. Du kan derefter, uden ekstra omkostninger, bestille en ny levering, til en valgfri boks, inden for 10 dage. Efter 10 dage returneres æsken til Kids Brand Store. Beløbet for den ikke afhentede pakke er 200 kroner, og du som kunde skal betale for dette, hvis pakken ikke bliver afhentet. Gebyret svarer til vores omkostninger ved at sende pakken ud og modtage den retur.
Du kan finde flere oplysninger om tjenesten her.
Spørgsmål
Hvis du har spørgsmål om Instabox, kan du kontakte Instabox kundeservice.
Ring på 29 79 79 79
Send sms til 52 51 06 82
Telefontid:
man.-fre. 08:00–22:15
lør.–søn. 09:00–22:15
Send e-mail på [email protected]
Budbee
Med Budbee Hjemmelevering kan du få din pakke leveret om aftenen. Indtast dit postnummer ved kassen for at se, om Budbee leverer til din by.
Hvornår kommer min pakke?
Normal leveringstid er 1-2 arbejdsdage.
Hvordan ved jeg, at min pakke er på vej?
Når din ordre er blevet pakket, modtager du en SMS med et link, hvor du kan følge din levering på et kort i realtid. Når Budbee har modtaget din pakke, modtager du en SMS, og når der er booket en leveringsdato, er det muligt at opdatere til et 1-timesinterval. Hvis du har Budbees app, modtager du i stedet dine leveringsopdateringer via notifikationer i appen.
Skal jeg være hjemme, når pakken ankommer
Nej, du behøver ikke være hjemme, når pakken bliver leveret. Du har mulighed for at vælge at få din pakke efterladt foran døren. Hvis du vælger denne mulighed, er du som kunde ansvarlig for pakken. Når din pakke er ankommet til Budbee, kan du udsætte leveringen i op til 6 dage. I tilfælde af flere mislykkede leveringsforsøg vil du som kunde blive opkrævet 200 kroner. Gebyret svarer til, hvad det koster os at sende pakken og modtage den retur. Flere oplysninger om Budbee kan findes her.
Download "Budbee"-appen og gør din shoppingoplevelse endnu lettere. I appen har du et overblik over alle igangværende og tidligere leverancer, og du kan også indstille dine leveringspræferencer på din profil, så du ikke behøver at indstille dem ved hver levering. Hvis du har brugt Budbee mindst én gang, har du som forbruger adgang til den nyligt lancerede Budbee Plus. Budbee Plus medlemmer får adgang til ekstra funktioner og eksklusive fordele. Du har også mulighed for at vælge en valgfri leveringstid for alle dine leverancer uden at skulle løfte en finger.
Download appen i App Store eller Google Play!
Med Budbee Box får du din pakke leveret til en pakkeboks. Leveringen er 100% CO2 fri. Ligesom med Budbee Home Delivery leveres der til flere byer. Indtast dit postnummer ved kassen, og se om Budbee leverer til din by.
BEMÆRK! Da pakken leveres til en pakkeboks, er pladsen begrænset. Vi kan derfor ikke levere større ordrer (maks. en kasse). Hvis pakken er for stor, kontakter vi dig for at ændre leveringsmetoden.
Hvornår modtager jeg min ordre?
Normal leveringstid er 1-2 arbejdsdage. Pakkerne leveres til udleveringsboksene mandag-fredag.
Hvordan ved jeg om min pakke er på vej, og om den er ankommet til pakkeboksen?
Når Budbee har modtaget din pakke, modtager du en SMS med en beregnet leveringstid, og der kan du også følge pakken i realtid. Du modtager derefter en PIN-kode, når pakken er klar til afhentning, som du kan bruge til at afhente pakken. Hvis du har appen fra Budbee, modtager du dine leveringsopdateringer via notifikationer i appen i stedet.
Hvad sker der, hvis jeg ikke afhenter min pakke
Din pakke ligger der i 3 dage (helligdage tæller som halve dage), hvorefter den returneres til Budbee-lageret. Du kan derefter, uden ekstra omkostninger, bestille en ny levering, til en valgfri boks, inden for 10 dage. Efter 10 dage returneres æsken til Kids Brand Store. Gebyret for ikke-afhentede pakker er 200 kroner, og du som kunde skal stå for disse omkostninger, hvis pakken ikke afhentes. Gebyret svarer til, hvad det koster os at sende pakken samt modtage den retur.
Beskadigede varer
Er varen, vi har sendt, beskadiget eller blevet væk under transporten, er Kids Brand Store betalingsansvarlige. Du skal dog informere vores kundeservice indenfor rimelig tid (14 dage). På samme måde er Kids Brand Store betalingsansvarlige, hvis varen bliver beskadiget eller bliver væk, når du sender den retur, såfremt den medsendte returlabel anvendes til returforsendelsen. Alle forsendelser er forsikrede og kan spores. Husk altid at gemme kvitteringen for forsendelsen du sender tilbage.
Hvor er min pakke?
Vi samarbejder med Bring, Instabox og Budbee, som leverer din bestilling. Du kan via Bring hjemmeside ved hjælp af forsendelsesnummeret, søge efter din pakke og se, om den er kommet frem samt hvor, du kan hente den. Forsendelsesnummeret sendes til dig i en separat mail fra os, så snart din bestilling er pakket og afsendt. Hvis du ser, at din pakke er ankommet til udleveringsstedet, kan du hente den med dit forsendelsesnummer samt legitimation. Du kan modtage adviseringer fra Bring via SMS, e-mail og brev.
Bring: Spor din pakke her!
Instabox: Følg din leverance via sporingslinket i SMSen fra Instabox.
Budbee: Spor din pakke i Budbee app!
Mangler du et forsendelsesnummer på din pakke? Kontakt os via mail på [email protected] så hjælper vi dig
Denmark / DKK
Sweden / SEK
Denmark / DKK
Norway / NOK
Germany / EUR
Netherlands / EUR
Finland / EUR