Handelsbetingelser

Generelt

KidsBrandStore drives af:
Original Brands Sweden AB
Saltängsvägen 59
721 32 Västerås
Org. nr.: 556834-9699
Momsnummer: SE55683496990

Med benævnelserne ”vi, vores og os” nedenfor menes KidsBrandStore.

Når du gennemfører en bestilling på www.kidsbrandstore.dk godkender du disse handelsbetingelser og samtykker til vores persondatapolitik
Alle varer forbliver KidsBrandStores ejendom indtil vi har modtaget fuld betaling.
KidsBrandStore forbeholder sig ret til at ophæve et køb, hvis der er mistanke om bedrageri. Ethvert forsøg på bedrageri politianmeldes.
KidsBrandStore tager forbehold for eventuelle ”trykfejl" på denne hjemmeside. Vi kan heller ikke garantere, at alle billeder nøjagtigt gengiver produktets udseende.
 

Betaling

Når du klikker på knappen “Køb” i kassen, accepterer du, at købet indebærer et betalingsansvar.
For alle priser i webshoppen indgår 25 % moms. Alle priser er i DKK.

Vi tilbyder kortbetaling gennem vores betalingsudbyder Klarna, og du kan betale med følgende betalingskort: 

  • Visa
  • Visa/Dankort
  • MasterCard

Betalingen hæves straks efter du har gennemført et køb i webshoppen.

Levering

Normal leveringstid fra KidsBrandStore er 1-2 arbejdsdage. Ved travlhed, f.eks. ved udsalg eller op til højtider, kan leveringstiden være noget længere. Ved leveringsforsinkelse fra vores lager, har du som kunde ret til at ophæve dit køb omkostningsfrit.

Leveringsprisen er 39 DKK. For bestillinger over 599 DKK står KidsBrandStore for leveringsomkostningen.

Uanset pakkens størrelse og varernes værdi sendes pakken altid til en Bring pakkeshop. En pakke ligger i maksimalt 14 dage, inden den sendes tilbage til afsenderen. For alle pakker, som ikke afhentes, debiterer KidsBrandStore kunden en afgift på 200 DKK. Afgiften modsvarer de omkostninger, som vi har haft ved at sende pakken ud, samt modtage den retur.

Du er som kunde ansvarlig for at de oplysninger, som indtastes ved bestilling, er korrekte, som for eksempel navn, e-mail og telefonnummer. Er telefonnummeret forkert, kan din pakke ikke adviseres via SMS, og der skal i stedet sendes et brev hjem til dig. Dette betyder at adviseringen, som fortæller, at pakken ligger klar til afhentning, tager nogle dage ekstra.
 

Transportør

KidsBrandStore samarbejder med Bring som leverer alle pakker. Er en vare, vi har sendt, beskadiget eller blevet væk under transporten, er KidsBrandStore betalingsansvarlige. Du skal dog meddele dette til vores kundeservice hurtigst muligt og senest 14 efter modtagelsen. På samme måde er KidsBrandStore betalingsansvarlige, hvis varen bliver beskadiget eller bliver væk, når du sender den retur, såfremt den medsendte returlabel anvendes til returforsendelsen. Alle forsendelser, både leveringer og returforsendelser, der sendes med Bring, er forsikrede og kan spores. Husk altid at gemme kvitteringen for returforsendelsen.
 

Fortrydelsesret

Du har altid 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os på KidsBrandStore. Bemærk at fortrydelsesretten (af hygiejniske årsager) ikke gælder undertøj hvis plomberingen er brudt. 

Du benytter fortrydelsesretten, ved at meddele os at du fortryder købet. Du kan fx sende en e-mail til info@kidsbrandstore.dk, hvor du oplyser, at du fortryder. Du kan også vælge at benytte lovens standardfortrydelsesformular, men det er ikke et krav.
For at udnytte fortrydelsesretten skal du sende ubrugte og ubeskadigede varer tilbage senest 14 dage efter, at du har meddelt at du fortryder købet. Meddeler du ikke på forhånd at du ønsker at fortryde købet, skal du sende varerne senest 14 dage efter du har modtaget ordren. 

Du kan vælge enten at ombytte eller få pengene retur. Sørg for at varerne, du vil returnere, ligger korrekt i plastikemballagen, de blev leveret i, og at alle mærker stadig sidder på varen.

Du har inden returnering ret til at undersøge varen, for at fastslå dens art, egenskaber og funktion. Du må undersøge varen på tilsvarende måde, som man kan og må i en forretning, men du må ikke tage den i brug. Hvis du har brugt varen på en måde, som man ikke må eller kan i en forretning, og vi ikke kan sælge den igen, eller ikke kan sælge den til fuld pris igen, må du regne med, at vi fratrækker værdiforringelsen i det beløb, du skal have tilbage. Hvis varen ikke længere har en handelsværdi, tilbagebetaler vi ikke købsbeløbet. 
 

Returnering

Vil du returnere en vare, har du altid fri retur, når du benytter den returlabel som vi altid vedlægger i forsendelsen. 

Sæt den vedlagte returlabel uden på returpakken inden du sender den. Husk altid at gemme kvitteringen for returforsendelsen. 

Vores returadresse er:
KidsBrandStore
Saltängsvägen 59
SE-72132 Västerås
Sverige

Bemærk:
Vælger du at sende retur på en anden måde, end ved at anvende den vedlagte returlabel står du selv for returomkostningerne.
Vi modtager ikke pakker sendt per efterkrav eller uden omdeling.
 

Ombytning

For at ombytte en vare bedes du gennemføre en ny bestilling med den vare, du gerne vil bytte til. Tilkommer der fragtomkostninger på den nye ordre, bedes du kontakte kundeservice via e-mail info@kidsbrandstore.dk og oplyse ordrenummeret, så fjerner vi fragtomkostningen.
 

Reklamationsret

Hvis du køber en vare, og der er en mangel ved den, fx. en materiale- eller fabrikationsfejl, finder købelovens regler anvendelse. 
Du kan reklamere over mangler ved varen inden for 24 måneder fra leveringstidspunktet. Ved reklamation af en fejl beder vi dig kontakte vores kundeservice på info@kidsbrandstore.dk eller 89 88 21 22 hurtigst muligt, og inden for rimelig tid efter fejlen opdages.  

Vi har brug for en beskrivelse af fejlen eller manglen, dit ordrenummer og om muligt et billede som viser fejlen eller manglen.
Hvis manglen ikke kan afhjælpes uden tilbagesendelse af varen, skal den sendes retur. KidsBrandStore betaler rimelige returomkostninger ved godkendte fejl og reklamationer.
Har du ikke længere den returlabel, som fulgte med i leveringen, kan vi sende en ny. 

Husk altid pakke varen i forsvarlig emballage og at gemme kvitteringen for returforsendelsen.
Når vi har modtaget og godkendt reklamationen, refunderer vi betalingen for varen eller sender en ny vare, afhængig af den enkelte situation og hvad du som kunde ønsker. 
 

Tilbagebetaling

Vi tilbagebetaler beløbet uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget besked om, at du ønsker at fortryde købet. Vi kan dog tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur, eller til du har fremsendt dokumentation for, at varerne er sendt.
 
Bemærk, at der i visse tilfælde kan gå op til 30 fra tilbagebetalingen er gennemført af KidsBrandStore, til beløbet bliver tilgængeligt på din konto.

Har man betalt en ordre med et gavekort og siden returnerer varen, kan man vælge at få beløbet tilbageført til gavekortet eller at få beløbet udbetalt. KidsBrandStore har, afhængig af tidspunktet for den ønskede udbetaling, ret til at opkræve et gebyr for udbetaling. 
 

Klagemuligheder

Opstår en uenighed, som vi ikke kan løse sammen, har du mulighed for at henvende dig til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk. Vi følger altid deres anbefalinger.
Du kan også vælge at benytte EU-kommissionens online klageportal ved indgivelse af en klage.  Den finder du her.
 

Sikkerhed

For at køb med kortbetaling foretages så sikkert som muligt, sendes al information krypteret med SSL (Secure Socket Layer). Det betyder, at informationen sendes via en sikker forbindelse, og at dine kortoplysninger ikke kan læses af udenforstående. Ved kortkøb samarbejder vi med Klarna, som hjælper os med at kontrollere, at kortet er gyldigt til køb. Klarna behandler dine betalingskortinformationer i henhold til den internationale sikkerhedsstandard PCI DSS som kortfirmaerne VISA, MasterCard, Diners, American Express og JCB står bag. Dette betyder, at dine betalingskortoplysninger håndteres på en meget sikker måde.
 

Cookies

Når du besøger vores hjemmeside benytter vi cookies. Du kan finde mere information om cookies her
 

Personlige oplysninger

Når du registrerer dig eller afgiver en bestilling hos KidsBrandStore godkender du som vores kunde, at vi gemmer og bruger dine oplysninger i vores virksomhed for at fuldføre og yde den service, som du forventer af os ifølge vores persondatapolitik.
 

Rabatter og tilbud

Alle rabatter og tilbud med en gyldighedsperiode gælder kun i den angivne tidsperiode. Køb gennemført udenfor en rabat- eller tilbudsperiode kan ikke justeres efterfølgende. Da rabatter eller tilbud kan have en gyldighedsperiode, medfører det, at priser efter den aktuelle gyldighedsperiode kan forhøjes (sædvanligvis tilbage til normalprisen). 
 

Aldersgrænse

For at handle hos os på KidsBrandStore kræves det, at man er fyldt 18 år. Er man under 18 år skal man have tilladelse fra en værge.
 

Force majeure

Under force majeure ophæves KidsBrandStore’s forpligtelser. Hvis perioden, hvor force majeure råder, er længere end 2 måneder, har såvel du som kunde og KidsBrandStore ret til at ophæve aftalen, uden at der dermed opstår pligt til at betale skadeserstatning. Med force majeure menes blandt andet strejker, krig eller naturkatastrofer.
 

Øvrigt

Vi forbeholder os altid ret til at annullere en ordre, som vi anser for at være ukorrekt, fx på grund af forkert rabat eller fejl i vores butikssystem. Du vil altid blive informeret, ved det tilfælde at din ordre annulleres, samt få oplyst årsagen hertil.
OBS! Vi anbefaler at tøj, der kan vaskes, bliver vasket inden brug. Dette for ikke at risikere at varen afgiver farve ved brug. Man skal altid være bevidst om, at farvede tekstiler kan afgive farve.
Har du klager og roser vedr. KidsBrandStores service eller produkter bedes du kontakte vores kundeservice.

Hos os her på nettet finder du børnetøj af højeste kvalitet for børn og unge - mærkevarer online!

Telefon 89 88 21 22 (Man-tor 10:00-16:30, fre 10:00-16:00. Frokostlukket: 12.00-12.30) E-mail: info@kidsbrandstore.dk