Almindelige spørgsmål & svar

Her har vi samlet nogle af de spørgsmål, vi ofte får fra vores kunder. Vi beder dig derfor kigge nedenstående igennem inden, du kontakter vores kundeservice.


Reklamation

Jeg vil reklamere over en vare

For at reklamere over en vare, er det nødvendigt, at du sender os et billede af fejlen med en kort beskrivelse af, hvad der er galt sammen med dit ordrenummer til info@kidsbrandstore.dk. Når vi har modtaget din hjælper vi dig videre derfra.


Bytte & Retur

Jeg vil gerne returnere, hvordan er proceduren?

Du finder en returlabel i din pakke, som skal klistres uden på returpakken og sendes til os fra din nærmeste Bring pakkeshop. Du er som kunde, er ansvarlig for returvaren indtil vi har modtaget den. Husk derfor altid at gemme den kvittering, du får fra pakkeshoppen, når du sender varen retur. Når din retur er blevet behandlet af os, bliver beløbet tilbageført til det betalingskort som blev anvendt ved betaling af din ordre.

Jeg har købt udsalgsvarer, har jeg fortrydelsesret på købet?

Du har præcis de samme vilkår, uanset om du har handlet varer på udsalg eller til normal pris, dvs. 14 dages fortrydelsesret på købet.

Jeg har ikke modtaget nogen returformular med min levering.

Vi har af miljømæssige årsager valgt at stoppe med at sende returformularer med i leveringerne. Alle de oplysninger, vi skal bruge fra dig, står på den returlabel, der vedlagt i din pakke.

Jeg fik rabat på min tidligere bestilling, hvad sker der med rabatten, hvis jeg vælger at bytte mine varer?

Vi tilbyder altid den samme rabat ved bytte af en størrelse. Læg en ny ordre og skriv til os på info@kidsbrandstore.dk og oplys både dit gamle og det nye ordrenummer, så hjælper vi dig.

Hvor lang er min fortrydelsesret?

Du har 14 dages fortrydelsesret på alle køb. For at dette er gyldigt, skal varen være ubrugt og alle mærker skal stadig sidde på tøjet.

Jeg vil gerne bytte en vare, hvordan gør jeg?

For at bytte en vare, laver du helt enkelt en ny bestilling på KidsBrandStore med den/de varer, du ønsker at bytte til. Fordelen ved dette er, at du modtager den/de ønskede varer hurtigere. Den/de varer du sender retur, bliver behandlet præcis som en normal returvare.

Hvis der kommer ekstra fragtomkostninger eller andre priser på bytteordren, så kontakt vores kundeservice, de kan justere dette for dig.


Bestilling

Kan jeg ændre/afbestille en ordre?

Vores lager arbejder meget hurtigt, men send en mail til info@kidsbrandstore.dk eller ring til os på 89 88 21 22, så lover vi, at gøre vores bedste for at hjælpe dig. Hvis din ordre er for langt i behandlingsprocessen, beder vi dig hente pakken hos pakkeshoppen og sende pakken retur med den vedlagte returlabel. Hvis en pakke ikke er blevet afhentet fra pakkeshoppen, og dermed sendes retur til os, opkræver vi et gebyr på 200 DKK.

Jeg har modtaget det forkerte produkt

Først og fremmest undskylder vi mange gange for dette. Kontakt vores kundeservice med det samme på info@kidsbrandstore.dk eller på telefon 89 88 21 22, så hjælper vi dig.

Jeg har ikke modtaget nogen ordrebekræftelse

Har du tjekket din spam mail? Af og til kan ordrebekræftelsen ende der. Alternativt kan der være sket det, at du har skrevet den forkerte e-mailadresse. Kontakt vores kundeservice på info@kidsbrandstore.dk eller på telefon 89 88 21 22 så hjælper vi dig.


Levering

Hvor lang er leveringstiden?

Normalt vil du have din ordre inden for 1-2 hverdage. Ved højtider og udsalg kan det godt tage nogle dage ekstra. Vi håber, at du har forståelse for dette.

Kan I fjerne/tilføje et produkt til min ordre?

Der bliver pakket i højt tempo på vores lager, så der er stor sandsynlighed for at ordren allerede er kommet for langt i behandlingsprocessen, men har vi mulighed for det, så hjælper vi dig selvfølgelig hellere end gerne. Kontakt os på info@kidsbrandstore.dk eller ring til os på 89 88 21 22. Det er desværre aldrig muligt at tilføje et yderligere produkt til en ordre.

Kan I ændre adressen på en levering som allerede er sendt afsted? 

Ja, det kan vi. Kontakt os på info@kidsbrandstore.dk eller på telefon 89 88 21 22 med den fulde adresse (gadenavn, gadenummer, postnummer og by) som du vil have at pakken skal leveres til. 

Kan man ændre navnet på en levering som allerede er sendt afsted?

Nej, af sikkerhedsmæssige årsager ændrer vi aldrig navnet på en ordre. Hvis du har indtastet et forkert navn, bedes du kontakte os på info@kidsbrandstore.dk eller på telefon 89 88 21 22 og så fortæller vi dig, hvilke muligheder du har.

Hvor er min ordre?

På https://www.bring.dk/ kan du se status for forsendelsen ved hjælp af forsendelsesnummeret.

Når jeg søger efter et forsendelsesnummer på Brings hjemmeside, får jeg ingen informationer?

Det kan tage et stykke tid, før Bring har registreret dit forsendelsesnummer. Vent og prøv igen lidt senere. Hvis du stadig ikke kan søge efter dit forsendelsesnummer, kan du kontakte vores kundeservice, og så hjælper vi dig. Kontakt os på info@kidsbrandstore.dk eller på telefon 89 88 21 22 

Jeg har ikke modtaget nogen pakke-advisering fra Bring, hvad er der gået galt?

Den mest almindelige årsag er, at du har indtastet det forkerte mobilnummer, så sms’en ikke kan komme frem til dig. Kontakt vores kundeservice, og så hjælper vi dig. Kontakt os på info@kidsbrandstore.dk eller på telefon 89 88 21 22.

Hvor lang tid ligger pakken hos pakkeshoppen, inden den bliver sendt retur?

Pakken ligger hos pakkeshoppen i 14 dage før den returneres.

Hvad er forsendelsesomkostningerne?

Forsendelsesomkostningerne er 39 DKK. Køber du for over 599 DKK, får du gratis fragt.
Returnering er altid gratis, hvis du benytter vores returlabel.


Andet

Sælger I gavekort?

Ja, du finder dem her.

Jeg vil være influencer – hvordan kommer jeg i gang?

Du kan ansøge om at blive en influencer her.  Herunder finder du alle de oplysninger, du har brug for:

Vigtigt! For at kunne ansøge, skal følgende krav opfyldes:

  • Du har et varieret og inspirerende feed og mere end 20 billeder.
  • Du skal vise i dit feed, at du elsker mode og tøj. Varierede og inspirerende billeder. IKKE bare en masse spejlbilleder.
  • Du er et godt forbillede for andre unge. Dette er super vigtigt for os.
  • Du holder altid en ordentlig tone i dine samt andres kommentarer.
  • Du er et godt eksempel hvad angår tobak og alkohol.
  • Du har en offentlig profil.
  • Du har mindst 1000 aktive følgere på Instagram.

Vær tålmodig, det kan vare lang tid før vi svarer, men vi kontrollerer alles Instagram, og vi svarer alle.

OBS: Al kontakt gældende samarbejde/influencers sker via mail. Bliver du kontaktet via DM eller en anden kanal så er det med stor sandsynlighed ikke os.

En vare er udsolgt - kommer den på lager igen?

Vi forsøger altid at få varerne på lager igen, men det er svært at vide, om det vil lykkes eller ej. Vores bedste tip er at holde godt øje med hjemmesiden, og så krydser vi fingre for, at du får fat på varen.

Hos os her på nettet finder du børnetøj af højeste kvalitet for børn og unge - mærkevarer online!

Telefon 89 88 21 22 (Man-tor 10:00-16:30, fre 10:00-16:00. Frokostlukket: 12.00-12.30) E-mail: info@kidsbrandstore.dk