Kundeservice
DE / SE / FI / DK / NO / NL
Søg

Fragt & levering

Kids Brand Store benytter PostNord, Bring og Budbee til at sende pakker indenfor Danmark.

Normal leveringstid for Kids Brand Store er 1-3 arbejdsdage. Der kan dog være lidt længere leveringstid under og efter en større udsalgsperiode eller ved højtider.

Du er som kunde ansvarlig for, at de oplysninger som du har angivet ved bestilling er korrekte, som for eksempel navn, e-mail og telefonnummer. Angiver du det forkerte telefonnummer, kan din pakke ikke adviseres med SMS og der skal sendes et brev hjem til dig. Dette betyder, at adviseringen af pakken tager nogle dage ekstra.

Når du angiver dit postnummer i check out, kommer de forskellige leveringsmuligheder automatisk frem.


PostNord

Fragtomkostninger er 39 DKK til PostNords udleveringssteder for køb over 599 DKK og 79 DKK for køb under 599 DKK. Du har altid fri retur.

Hent selv

Din pakke sendes som MyPack Collect til den pakkeshop, eller det posthus, du har valgt. Når din pakke ankommer til din pakkeshop modtager du en SMS. Du kan med forsendelsesnummer samt legitimation hente din pakke hos den pakkeshop, din pakke er blevet leveret til. Du er som kunde ansvarlig for, at de oplysninger som du har angivet ved bestilling er korrekte, som for eksempel navn, e-mail og telefonnummer. Angiver du det forkerte telefonnummer, kan din pakke ikke adviseres med SMS og der skal sendes et brev hjem til dig. Dette betyder, at adviseringen af pakken tager nogle dage ekstra.

En pakke ligger maksimum 14 dage, inden den sendes tilbage til afsenderen. For alle pakker, som ikke afhentes, opkræver Kids Brand Store kunden en afgift på 200 DKK. Afgiften modsvarer de omkostninger, som vi har haft ved at sende pakken ud samt modtage den retur.


Bring

Fragtomkostninger indenfor Danmark er 39 DKK til Brings udleveringssteder, køb over 599 DKK har fri fragt. Prisen for hjemmelevering er 69 DKK over 599 DKK og 99 DKK under 599 DKK. Du har altid fri retur.

Hjemmelevering

Hjemmelevering sker om dagen, mandag - fredag, mellem kl. 8-17. Du modtager besked via SMS om morgenen, den dag leveringen finder sted. Pakken omdirigeres automatisk til et afhentningssted hvis du (modtageren) ikke er hjemme ved levering. Bring tilbyder at levere din pakke, selvom du ikke er hjemme (flex). Information om Flex-levering finder du i SMS’en, som du modtager fra Bring. Vælger du Flex-levering, er det dig, som kunde, der er ansvarlig for modtagelsen.

Pakkeshop/Pakkeboks

Din pakke bliver sendt til den pakkeshop eller pakkeboks, som du har angivet ved kassen. Du kan med forsendelsesnummer samt legitimation hente din pakke hos den pakkeshop, din pakke er blevet leveret til. 

Brug Nærboks-appen til at afhente din pakke i en pakkeboks. Hvis du ikke har appen, modtager du en SMS om at du skal downloade appen. Når pakken er klar til afhentning, modtager du en SMS eller en notifikation via appen. Hvis der ikke er plads til pakken i en pakkeboks, vil pakken blive videresendt til nærmeste udleveringssted.

En pakke ligger maksimum 14 dage, inden den sendes tilbage til afsenderen. For alle pakker, som ikke afhentes, opkræver Kids Brand Store kunden en afgift på 200 DKK. Afgiften modsvarer de omkostninger, som vi har haft ved at sende pakken ud samt modtage den retur.

Her kan du læse mere om Nærboks-appen.

Download appen i App Store eller Google Play.


Budbee Hjemmelevering

Med Budbee Hjemmelevering kan du få din pakke leveret om aftenen. Indtast dit postnummer ved kassen for at se, om Budbee leverer til din by. Med Budbee kan din pakke leveres derhjemme for 39 DKK. Gratis forsendelse ved køb over 599 DKK. Afgiv din ordre inden kl.14:30, og leveringen vil ske 1-2 arbejdsdage, efter at din pakke har forladt vores lager.

Hvornår kommer min pakke?

Pakkerne køres ud mandag-fredag mellem kl. 17:00-22:00. Hvis du bestiller med Budbee efter fredag efter kl. 14:30, sendes din pakke næste hverdag.

Hvordan ved jeg, at min pakke er på vej?

Når din ordre er blevet pakket, modtager du en SMS med et link, hvor du kan følge din levering på et kort i realtid. Når Budbee har modtaget din pakke, modtager du en SMS, og når der er booket en leveringsdato, er det muligt at opdatere til et 1-timesinterval. Hvis du har Budbees app, modtager du i stedet dine leveringsopdateringer via notifikationer i appen.

Skal jeg være hjemme, når pakken ankommer?

Nej, du behøver ikke være hjemme, når pakken bliver leveret. Du har mulighed for at vælge at få din pakke efterladt foran døren. Hvis du vælger denne mulighed, er du som kunde ansvarlig for pakken. Når din pakke er ankommet til Budbee, kan du udsætte leveringen i op til 6 dage. I tilfælde af flere mislykkede leveringsforsøg vil du som kunde blive opkrævet 200 DKK. Gebyret svarer til, hvad det koster os at sende pakken og modtage den retur. Flere oplysninger om Budbee kan findes her.

Budbees app

Download "Budbee"-appen og gør din shoppingoplevelse endnu lettere. I appen har du et overblik over alle igangværende og tidligere leverancer, og du kan også indstille dine leveringspræferencer på din profil, så du ikke behøver at indstille dem ved hver levering. Hvis du har brugt Budbee mindst én gang, har du som forbruger adgang til den nyligt lancerede Budbee Plus. Budbee Plus medlemmer får adgang til ekstra funktioner og eksklusive fordele. Du har også mulighed for at vælge en valgfri leveringstid for alle dine leverancer uden at skulle løfte en finger.

Download appen i App Store eller Google Play!


Budbee Box

Med Budbee Box får du din pakke leveret til en pakkeboks. Leveringen er 100% CO2 fri. Ligesom med Budbee Home Delivery leveres der til flere byer. Indtast dit postnummer ved kassen, og se om Budbee leverer til din by. Det koster kun 29 DKK, og du har gratis forsendelse ved køb over 599 DKK. Afgiv din ordre inden kl. 14.30, så er din pakke klar til afhentning 1-2 arbejdsdage, efter at den har forladt vores lager.

BEMÆRK! Da pakken leveres til en pakkeboks, er pladsen begrænset. Vi kan derfor ikke levere større ordrer (maks. en kasse). Hvis pakken er for stor, kontakter vi dig for at ændre leveringsmetoden.

Hvornår modtager jeg min ordre?

Hvis du har afgivet din ordre inden kl. 14:30, kan din pakke afhentes 1-2 arbejdsdage efter, at den har forladt vores lager. Pakkerne leveres til udleveringsboksene mandag-fredag.

Hvordan ved jeg om min pakke er på vej, og om den er ankommet til pakkeboksen?

Når Budbee har modtaget din pakke, modtager du en SMS med en beregnet leveringstid, og der kan du også følge pakken i realtid. Du modtager derefter en PIN-kode, når pakken er klar til afhentning, som du kan bruge til at afhente pakken. Hvis du har appen fra Budbee, modtager du dine leveringsopdateringer via notifikationer i appen i stedet.

Hvad sker der, hvis jeg ikke afhenter min pakke?

Din pakke ligger i udleveringsboksen i 7 dage, så sendes den tilbage til Kids Brand Store’s lager. Gebyret for ikke-afhentede pakker er 200 DKK, og du som kunde skal stå for disse omkostninger, hvis pakken ikke afhentes. Gebyret svarer til, hvad det koster os at sende pakken samt modtage den retur.

Budbees app

Download "Budbee"-appen og gør din shoppingoplevelse endnu lettere. I appen har du et overblik over alle igangværende og tidligere leverancer, og du kan også indstille dine leveringspræferencer på din profil, så du ikke behøver at indstille dem ved hver levering. Hvis du har brugt Budbee mindst én gang, har du som forbruger adgang til den nyligt lancerede Budbee Plus. Budbee Plus medlemmer får adgang til ekstra funktioner og eksklusive fordele. Du har også mulighed for at vælge en valgfri leveringstid for alle dine leverancer uden at skulle løfte en finger.

Download appen i App Store eller Google Play!


Beskadigede varer

Er varen, vi har sendt, beskadiget eller blevet væk under transporten, er Kids Brand Store betalingsansvarlige. Du skal dog informere vores kundeservice indenfor rimelig tid (14 dage). På samme måde er Kids Brand Store betalingsansvarlige, hvis varen bliver beskadiget eller bliver væk, når du sender den retur, såfremt den medsendte returlabel anvendes til returforsendelsen. Alle forsendelser er forsikrede og kan spores. Husk altid at gemme kvitteringen for forsendelsen du sender tilbage.


Hvor er min pakke?

Vi samarbejder med PostNord, Bring og Budbee, som leverer din bestilling. Du kan via PostNord og Bring hjemmeside ved hjælp af forsendelsesnummeret, søge efter din pakke og se, om den er kommet frem samt hvor, du kan hente den. Hvis du har valgt PostNord kan du ligeledes følge din pakke i PostNord-app´en. Forsendelsesnummeret sendes til dig i en separat mail fra os, så snart din bestilling er pakket og afsendt. Hvis du ser, at din pakke er ankommet til udleveringsstedet, kan du hente den med dit forsendelsesnummer samt legitimation. Du kan modtage adviseringer fra PostNord og Bring via SMS, e-mail og brev.

PostNord: Spor din pakke her!
Bring: Spor din pakke her!
Budbee: Spor din pakke i Budbee app!

Mangler du et forsendelsesnummer på din pakke? Kontakt os via mail på info@kidsbrandstore.dk så hjælper vi dig!