Fragt & levering

KidsBrandStore benytter PostNord og Bring til at sende pakker indenfor Danmark.

Normal leveringstid for KidsBrandStore er 1-3 arbejdsdage. Der kan dog være lidt længere leveringstid under og efter en større udsalgsperiode eller ved højtider.

Fragtomkostninger indenfor Danmark er 39 DKK til PostNords og Brings udleveringssteder, køb over 599 DKK har fri fragt. Prisen for hjemmelevering er uanset ordrestørrelse 59 DKK. Du har altid fri retur.

Du er som kunde ansvarlig for, at de oplysninger som du har angivet ved bestilling er korrekte, som for eksempel navn, e-mail og telefonnummer. Angiver du det forkerte telefonnummer, kan din pakke ikke adviseres med sms og der skal sendes et brev hjem til dig. Dette betyder, at adviseringen af pakken tager nogle dage ekstra.

Når du angiver dit postnummer i check out, kommer de forskellige leveringsmuligheder automatisk frem.


PostNord

Hjemmelevering

Hjemmelevering sker mandag til fredag. Du modtager en SMS med leveringsmuligheder dagen før første mulige leveringsdato. I SMS’en finder du et link til en side, hvor du kan se den estimerede leveringsdag. Leverancen kvitteres ved modtagelse, og du skal fremvise gyldig legitimation. Du har også mulighed for at få pakken leveret, selvom du ikke er hjemme. Du skal dog være opmærksom på, at det er på eget ansvar, og her vil reklamationsretten hos PostNord ikke længere gælde, hvis pakken skulle bortkomme. Alt afhængig af din bopæl, har du forskellige leveringsmuligheder, som du kan se via det tilsendte link. Bor du i hus, kan du eksempelvis vælge levering i carporten eller uden for din dør. Du kan følge din levering via PostNord-app´en.

Pakken omdirigeres automatisk til et afhentningssted hvis du (modtageren) ikke er hjemme ved levering (hvis ikke du har valgt, at pakken kan leveres f.eks. uden for din dør). En pakke ligger maksimum 14 dage, inden den sendes tilbage til afsenderen. For alle pakker, som ikke afhentes, opkræver KidsBrandStore kunden en afgift på 200 DKK. Afgiften modsvarer de omkostninger, som vi har haft ved at sende pakken ud samt modtage den retur.

Hent selv

Din pakke sendes som MyPack Collect til den pakkeshop, eller det posthus, du har valgt. Når din pakke ankommer til din pakkeshop modtager du en SMS. Du kan med forsendelsesnummer samt legitimation hente din pakke hos den pakkeshop, din pakke er blevet leveret til. Du er som kunde ansvarlig for, at de oplysninger som du har angivet ved bestilling er korrekte, som for eksempel navn, e-mail og telefonnummer. Angiver du det forkerte telefonnummer, kan din pakke ikke adviseres med sms og der skal sendes et brev hjem til dig. Dette betyder, at adviseringen af pakken tager nogle dage ekstra.

En pakke ligger maksimum 14 dage, inden den sendes tilbage til afsenderen. For alle pakker, som ikke afhentes, opkræver KidsBrandStore kunden en afgift på 200 DKK. Afgiften modsvarer de omkostninger, som vi har haft ved at sende pakken ud samt modtage den retur.


Bring

Hjemmelevering

Hjemmelevering sker om dagen, mandag - fredag, mellem kl. 8-17. Du modtager besked via SMS om morgenen, den dag leveringen finder sted. Pakken omdirigeres automatisk til et afhentningssted hvis du (modtageren) ikke er hjemme ved levering. Bring tilbyder at levere din pakke, selvom du ikke er hjemme (flex). Information om Flex-levering finder du i sms’en, som du modtager fra Bring. Vælger du Flex-levering, er det dig, som kunde, der er ansvarlig for modtagelsen.

Hente selv

Din pakke sendes til et af Brings udleveringssteder. Du kan med forsendelsesnummer samt legitimation hente din pakke hos den pakkeshop, din pakke er blevet leveret til. En pakke ligger maksimum 14 dage, inden den sendes tilbage til afsenderen. For alle pakker, som ikke afhentes, opkræver KidsBrandStore kunden en afgift på 200 DKK. Afgiften modsvarer de omkostninger, som vi har haft ved at sende pakken ud samt modtage den retur.


Beskadigede varer

Er varen, vi har sendt, beskadiget eller blevet væk under transporten, er KidsBrandStore betalingsansvarlige. Du skal dog informere vores kundeservice indenfor rimelig tid (14 dage). På samme måde er KidsBrandStore betalingsansvarlige, hvis varen bliver beskadiget eller bliver væk, når du sender den retur, såfremt den medsendte returlabel anvendes til returforsendelsen. Alle forsendelser er forsikrede og kan spores. Husk altid at gemme kvitteringen for forsendelsen du sender tilbage.

Hvor er min pakke?

Vi samarbejder med PostNord og Bring, som leverer din bestilling. Du kan via deres hjemmeside ved hjælp af forsendelsesnummeret, søge efter din pakke og se, om den er kommet frem samt hvor, du kan hente den. Hvis du har valgt PostNord kan du ligeledes følge din pakke i PostNord-app´en. Forsendelsesnummeret sendes til dig i en separat mail fra os, så snart din bestilling er pakket og afsendt. Hvis du ser, at din pakke er ankommet til udleveringsstedet, kan du hente den med dit forsendelsesnummer samt legitimation. Du kan modtage adviseringer fra PostNord og Bring via SMS, e-mail og brev.

PostNord: Spor din pakke her!
Bring: Spor din pakke her!

Mangler du et forsendelsesnummer på din pakke? Kontakt os via mail på info@kidsbrandstore.dk eller ring på tlf. 89 88 21 22, så hjælper vi dig!

Hos os her på nettet finder du børnetøj af højeste kvalitet for børn og unge - mærkevarer online!

Telefon 89 88 21 22 (Man-tor 10:00-16:30, fre 10:00-16:00. Frokostlukket: 12.00-12.30) E-mail: info@kidsbrandstore.dk