Kundeservice
DE / SE / FI / DK / NO / NL
Søg

Fragt & levering

Kids Brand Store benytter PostNord, Bring og Budbee til at sende pakker indenfor Danmark.

Normal leveringstid for Kids Brand Store er 1-3 arbejdsdage. Der kan dog være lidt længere leveringstid under og efter en større udsalgsperiode eller ved højtider.

Du er som kunde ansvarlig for, at de oplysninger som du har angivet ved bestilling er korrekte, som for eksempel navn, e-mail og telefonnummer. Angiver du det forkerte telefonnummer, kan din pakke ikke adviseres med SMS og der skal sendes et brev hjem til dig. Dette betyder, at adviseringen af pakken tager nogle dage ekstra.

Når du angiver dit postnummer i check out, kommer de forskellige leveringsmuligheder automatisk frem.


PostNord

Fragtomkostninger er 39 DKK til PostNords udleveringssteder for køb over 599 DKK og 79 DKK for køb under 599 DKK. Du har altid fri retur.

Hent selv

Din pakke sendes som MyPack Collect til den pakkeshop, eller det posthus, du har valgt. Når din pakke ankommer til din pakkeshop modtager du en SMS. Du kan med forsendelsesnummer samt legitimation hente din pakke hos den pakkeshop, din pakke er blevet leveret til. Du er som kunde ansvarlig for, at de oplysninger som du har angivet ved bestilling er korrekte, som for eksempel navn, e-mail og telefonnummer. Angiver du det forkerte telefonnummer, kan din pakke ikke adviseres med SMS og der skal sendes et brev hjem til dig. Dette betyder, at adviseringen af pakken tager nogle dage ekstra.

En pakke ligger maksimum 14 dage, inden den sendes tilbage til afsenderen. For alle pakker, som ikke afhentes, opkræver Kids Brand Store kunden en afgift på 200 DKK. Afgiften modsvarer de omkostninger, som vi har haft ved at sende pakken ud samt modtage den retur.


Bring

Fragtomkostninger indenfor Danmark er 39 DKK til Brings udleveringssteder, køb over 599 DKK har fri fragt. Prisen for hjemmelevering er 69 DKK over 599 DKK og 99 DKK under 599 DKK. Du har altid fri retur.

Hjemmelevering

Hjemmelevering sker om dagen, mandag - fredag, mellem kl. 8-17. Du modtager besked via SMS om morgenen, den dag leveringen finder sted. Pakken omdirigeres automatisk til et afhentningssted hvis du (modtageren) ikke er hjemme ved levering. Bring tilbyder at levere din pakke, selvom du ikke er hjemme (flex). Information om Flex-levering finder du i SMS’en, som du modtager fra Bring. Vælger du Flex-levering, er det dig, som kunde, der er ansvarlig for modtagelsen.

Hente selv

Din pakke sendes til et af Brings udleveringssteder. Du kan med forsendelsesnummer samt legitimation hente din pakke hos den pakkeshop, din pakke er blevet leveret til. En pakke ligger maksimum 14 dage, inden den sendes tilbage til afsenderen. For alle pakker, som ikke afhentes, opkræver Kids Brand Store kunden en afgift på 200 DKK. Afgiften modsvarer de omkostninger, som vi har haft ved at sende pakken ud samt modtage den retur.


Budbee Hjemmelevering

Bor du i København har du mulighed for at få din pakke leveret hjem til dig for 59 DKK. med fri fragt ved bestilling over 599 kr. Bestil inden kl.14.30, så leveres pakken næstkommende hverdag. Pakken leveres mellem kl. 17.00-22.00, mandag-fredag. Ved bestilling med Budbee fredage efter kl.14.30, leveres din pakke den efterfølgende tirsdag.

Når pakken er pakket modtager du en SMS med et link, hvor du i realtid kan følge din leverance på et kort med præcis position, på samtlige køretøjer. Ved frokosttid på leveringsdagen kan du se den estimerede leveringstid med et interval på en time. Hvis du har Budbees app får du dine leveringsopdateringer via notifikationer i appen i stedet.

Du har derudover mulighed for at vælge, at pakken leveres udenfor døren. Hvis du vælger, at chaufføren skal levere pakken udenfor døren, er du som kunde selv ansvarlig. Når pakken er ankommet til Budbee, kan du udskyde leveringen op til 6 dage. Ved flere mislykkedes leveringsforsøg, vil du som kunde debiteres 200 DKK. Du kan læse mere om Budbee her.

Budbees app

Download "Budbee"-appen og gør din shoppingoplevelse endnu lettere. I appen har du et overblik over alle igangværende og tidligere leverancer, og du kan også indstille dine leveringspræferencer på din profil, så du ikke behøver at indstille dem ved hver levering. Hvis du har brugt Budbee mindst én gang, har du som forbruger adgang til den nyligt lancerede Budbee Plus. Budbee Plus medlemmer får adgang til ekstra funktioner og eksklusive fordele. Du har også mulighed for at vælge en valgfri leveringstid for alle dine leverancer uden at skulle løfte en finger.

Download appen i App Store eller Google Play!


Beskadigede varer

Er varen, vi har sendt, beskadiget eller blevet væk under transporten, er Kids Brand Store betalingsansvarlige. Du skal dog informere vores kundeservice indenfor rimelig tid (14 dage). På samme måde er Kids Brand Store betalingsansvarlige, hvis varen bliver beskadiget eller bliver væk, når du sender den retur, såfremt den medsendte returlabel anvendes til returforsendelsen. Alle forsendelser er forsikrede og kan spores. Husk altid at gemme kvitteringen for forsendelsen du sender tilbage.


Hvor er min pakke?

Vi samarbejder med PostNord og Bring, som leverer din bestilling. Du kan via deres hjemmeside ved hjælp af forsendelsesnummeret, søge efter din pakke og se, om den er kommet frem samt hvor, du kan hente den. Hvis du har valgt PostNord kan du ligeledes følge din pakke i PostNord-app´en. Forsendelsesnummeret sendes til dig i en separat mail fra os, så snart din bestilling er pakket og afsendt. Hvis du ser, at din pakke er ankommet til udleveringsstedet, kan du hente den med dit forsendelsesnummer samt legitimation. Du kan modtage adviseringer fra PostNord og Bring via SMS, e-mail og brev.

PostNord: Spor din pakke her!
Bring: Spor din pakke her!

Mangler du et forsendelsesnummer på din pakke? Kontakt os via mail på info@kidsbrandstore.dk så hjælper vi dig!